Previous
Next

Jumpat

Pumpfit

Tehokas ja nopeasti vaikuttava voimaharjoitus. Tunnilla tehdään harjoitteita levytangon, painojen ja step-laudan kanssa. Sen tarkoitus on muokata ja voimistaa koko kehoasi sekä kehittää lihaskestävyyttä ja pitää yllä lihasmassaa. Voit vaihdella käyttämiäsi painoja itse, minkä vuoksi tunti todellakin sopii hyvin eritasoisille liikkujille. Tunti ei sisällä askelsarjoja. Pump to Fit!

Fightfit

Sykettä nostava, tehokas ja monipuolinen tunti, jossa lainataan liikkeitä eri kamppailulajeista. Kehittää kuntoa, tasapainoa ja kehonhallintaa. Tunnilla tehdään vaihtelevia lyönti- ja potkusarjoja musiikin tahdissa sekä käsiä, keskivartaloa ja jalkoja vahvistavia lihaskuntoliikkeitä. Tunti on täysin kontaktition, energinen ja kaloreita polttava. Fight to Fit!

Kuntotunti

TEHOPAKETTI! Treenaa aerobinen kestävyys, lihaskestävyys, kordinaatiokyky ja rytmi yhdessä tunnissa! Apuvälineinä step-lauta,

käsipainot, voimatanko ja kuminauha. Tällä tunnilla hiki virtaa ja syke nousee.

Toiminnallinen voima

Ensisijaisesti voimaa ja kestävyyttä kehittävää harjoittelua. Toiminnallisten liikkeiden kauttaa kehität samalla kehonhallintaasi

ja saat kroppasi treenattua päästä varpaisiin.

CrossCore

Toiminnallisen harjoittelun tunti, jossa liikkeet tehdään Crosscore naruilla vartalon omaa painoa hyödyntäen. Crosscoren avulla kehitetään kehonhallintaa ja tasapainoa kasvattaen kokovartalon voimaa nopeasti, sekä olka- ja lonkkanivelten liikkuvuus paranee. Itse voit säädellä tunnista helpon tai haastavan. Todellinen keskivartalo treeni. Rohkeasti kokeilemaan, Ihastut varmasti!

Zumba

Kuumia rytmejä, hymyileviä kasvoja, hyvää energiaa ja liikkumisen iloa. Zumba tunnilla kaikki saavat tanssia omalla tyylillään. Zumba on energinen ja vauhdikas fitness-tanssitunti latinalaisten rytmien tahdissa, lisämausteena kansainvälisiä rytmejä. Tunnilla tanssitaan mm. merengue, salsa, reggaeton, cumbia, soca, rock, swing, flamenco ja vatsatanssia. Tunti treenaa niin mieltä kuin kehoa.

 

Lattari

Nautitaan karibialaisesta musiikista ja sen mukaansa tempaavasta tunnelmasta. Opetellaan salsaa, cha cha:ta, bachataa, kizombaa perusteista edeten ja rakennetaan tunnilla tehdyistä askelkuvioista koreografia.

 

Barre

Barre on maailmalla suureen suosioon noussut treenikonsepti. Sen tärkeimpiä inspiraatioita ovat klassinen baletti, jooga ja toiminnallinen harjoittelu. Tehokas, mutta lempeä koko vartalon treeni, joka auttaa parantamaan ryhtiä, kehonhallintaa, tasapainoa ja liikkuvuutta sekä lisäämään voimaa. Aiempaa baletti- tai jooga kokemusta et tarvitse, sillä tunnilla harjoitukset ja liikkeet perustuvat helppoihin perustekniikoihin.

 

Kahvakuula

Yksi monipuolisimmista  ja tehokkaimmista kuntoilumuodoista,  jossa kehittyvät sekä lihas-, että kestävyyskunto, voima  ja liikkuvuus.  Kahvakuulaharjoitteet kuormittavat samanaikaisesti useita isoja lihasryhmiä sekä ylläpitää ryhtilihaksia. Kuulan paino valitaan oman lähtötason mukaan, joten tunti sopii myös vasta-aloitteleville kuntoilijoille. Yksinkertaista ja monipuolista.

 

Kiertoharjoittelu

Kiertoharjoittelua laitteesta toiseen yleensä 45 sekuntia/liike. Kiertoharjoittelulaitteilla saat säädettyä vastuksen ja tahdin juuri

sinulle sopivaksi. Tunnilla käytetään laitteiden lisäksi myös muita apuvälineitä kuten kahvakuulaa ja kuminauhoja. Sopii mainiosti myös aloittelijoille.

 

Rullavenyttely

Rullavenyttely poistaa tehokkaasti kalvo- ja lihaskireyksiä. Pystyt ennaltaehkäisemään urheilussa ja vapaa-ajalla tulevia vammoja. Edesauttaa pinnallista verenkiertoa ja poistaa lihaksistoon kertyneitä kuona-aineita. Loistava tapa palauttaa kehoasi.Et tarvitse omaa rullaa mukana.

 

Kehonhuolto

Tunnilla huolletaan koko keho, harjoitetaan tasapainoa,vartalonhallintaa sekä vahvistetaan ja venytetään lihaksia. Tunnin

kruunaa loppurentoutus. Soveltuu niin aloittelijalle kuin kokeneellekin treenajalle. Voidaan tehdä joko omana harjoituksena, tai

vaikka kovatehoisemman tunnin jälkeen palauttavana harjoituksena.

 

AJANKOHTAISTA

PERSONAL TRAINER auttaa sinut alkuun tai vaihtoehtoisesti potkii eteenpäin, kun kaipaat lisäbuustia!

Gerdi Vos

Gerdi Vos

Ammattivalmentaja
Somatic Pilatesohjaaja

Jukka Ranne

Jukka Ranne

FISAF Personal Trainer
FAF Ravintovalmentaja
Somatic Pilatesohjaaja

Kysy lisää PT-Palveluista
vastaanotostamme tai
kuntotorni@kuntotorni.fi

Räätälöity kuntosaliohjelma opastettuna kuuluu salikorttisi hintaan